Vertical Suzume 2
14,99 €
Prejsť do obchodu
O komikse (manga) v slovenčine:Dievča stretne chlapca. Chlapec sa zmení na... stoličku? Na základe úspešného filmu nominovaného na Zlatý glóbus tento príbeh spája to najlepšie z fantasy, dospievania a road trip príbehov, pričom zároveň skúma následky traumatických environmentálnych katastrof na hlboko osobnej aj národnej úrovni. Študentka strednej školy Suzume narazí na pekného cudzinca, Souta, ktorý jej hovorí, že hľadá dvere a pýta sa, kde môže nájsť ruiny v jej meste. Ukáže mu smer k rezortu, ktorý už dávno stratil nádej na opravu, potom si to rozmyslí a ponáhľa sa za ním, aby ho varovala pred nebezpečenstvom. Pri márnom hľadaní Souta Suzume otvorí dvere, ktoré zdanlivo nikam nevedú, a na druhej strane rámu sa objaví hviezdna krajina. Neskôr v škole si uvedomí, že je jediná, kto vidí hrozivého, červovitého kolosa vychádzajúceho z hôr, a ponáhľa sa späť k ruinám, kde nájde Souta, ktorý sa snaží zatlačiť monštrum späť do dverí. Suzume pomáha Soutovi zatvoriť dvere na mytického červa, ktorý je príčinou masívnych zemetrasení, nevediac, že jej zapojenie čoskoro uväzní Souta v trojnohej drevenej stoličke, ktorú pre ňu vyrobila jej zosnulá matka, a pošle ich oboch na celoštátny závod, aby uzavreli všetky červy a zachránili Japonsko pred skazou. O komikse (manga) v angličtine:Girl meets boy. Boy turns into... a chair? Based on the Golden Globes-nominated hit blockbuster, this story blends the best of fantasy, coming-of-age, and road trip stories while also exploring the aftermath of traumatic environmental disasters on both a deeply personal and a national scale. High school junior Suzume runs into a handsome stranger, Souta, who tells her he is looking for a door and asks where he can find ruins in her town. She points him toward a resort that has long fallen past all hope of repair, then thinks better of it and races after him to warn him of the danger of trespassing there. While fruitlessly searching for Souta, Suzume opens a door seemingly to nowhere and finds a starry landscape stretch out on the other side of the frame. Later, at school, she realizes she's the only one who can see an ominous, worm-like colossus emerge from the mountains and rushes back to the ruins where she finds Souta struggling to shut the monster back in the door. Suzume helps Souta close the door on the mythical worm, which is revealed to be the cause of massive earthquakes, never knowing that her involvement would soon leave Souta trapped in the three-legged wooden chair Suzume's late mother crafted for her and send them both on a cross-country race to seal all the worms away and save Japan from devastation.
ďalšie informácie