Unilever Coccolino 68 pd Sensitive
5,00 €
Prejsť do obchodu
Biele Coccolino Sensitive má hypoalergénne zloženie a je určený pre osoby s citlivou pokožkou. Vďaka koncetrovanému zloženiu si môžete užívať intenzívnu jemnú vôňu a sviežosť aj pri použití malého množstva aviváže. Koncentrovaná aviváž Hypoalergénne 42 pracích dávok Jemná vôňa Mäkkosť a nadýchanosť bielizne Jednoduchšie žehlenie Zloženie: 5-15%: katiónové povrchovo aktívne látky, <5%: parfém, benzisotiazolinone. O značke Coccolino: Aviváže Coccolino dodajú Vašej bielizni jedinečnú vôňu, úžasnú hebkosť a sviežosť. Aviváže Coccolino sú charakteristické Technológiou microencapsule. Tá spočíva v tom, že každá kvapka aviváží Coccolino obsahuje milióny parfumovaných mikrokapsličiek, ktoré v priebehu nosenia pozvoľne praskajú. Vďaka tomu sa vôňa uvoľňuje postupne, a Vy sa tak môžete z voňavej a sviežej bielizne radovať aj dlho po vypraní. Roztomilý medvedík Coccolino Vám prináša úžasné kombinácie vôní, ktoré Vám dokážu spríjemniť deň. Používaním aviváže navyše pomáhate dlhšie udržať kvalitu látky, Vaša bielizeň rýchlejšie schne a ľahšie sa žehlí. Navyše má používanie aviváže antistatický účinok. Pod značkou Coccolino môžete nájsť aj pestrú paletu ďalších doplnkov prania. Vyskúšajte aviváže doplniť napríklad parfumovanými perličkami Coccolino Intense, pri žehlení krásne ovonenú vodu do žehličky, vonné obrúsky do sušičky, alebo napríklad vonné vrecká, ktoré zvládnu Vaše oblečenie krásne prevoňať v šuplíku alebo v skrini. O výrobcovi Unilever: Unilever, holandsko-britská spoločnosť založená v roku 1930, je dnes jedným z najväčších výrobcov a dodávateľov spotrebného tovaru na svete. Unilever ponúka vo viac ako 190 krajinách viac ako 400 značiek potravín, výrobkov starostlivosti o domácnosť a výrobkov osobnej starostlivosti. Unilever každý deň pracuje na vytvorení lepšej budúcnosti. Pomáha ľuďom cítiť sa dobre, vyzerať dobre a získavať viac zo života so svojimi značkami ako napríklad Flora, Magnum, Dove, Axe, Rexona, Cif či Domestos. Unilever je zaviazaný k zodpovednému správaniu a verí, že s pomocou 2 miliárd svojich zákazníkov dokáže meniť svet k lepšiemu.Kartu bezpečnostných údajov nájdete TU
ďalšie informácie