Súprava organizérov na stôl RD44576

S touto 7-dielnou súpravou organizéra do kancelárie môžete mať na pracovisku poriadok. Či už ide o písacie potreby a poznámky alebo listy a dokumenty, všetky vaše kancelárske potreby možno vďaka doplnkom na stôl prehľadne roztriediť a uložiť. S držiakom na vizitky budete mať svoje vizitky vždy po ruke na najbližšom stretnutí so zákazníkom. Prípadne tu môžete nechať svoj smartfón. Jednoduchý sieťovaný dizajn sa hodí do kancelárie, pracovne či detskej izby. Zásobník papiera V x Š x H: každý cca 8,5 x 26,5 x 33,5 cm / cca 400 gStojan na listy V x Š x H: cca 13,5 x 17,5 x 8 cm / cca 200 gDržiak na pero V x H: cca 9 x 8 cm / cca 60 gDržiak na kancelárske spinky V x H: cca 3 x 9 cm / cca 50 gDržiak na poznámky V x Š x H: cca 8 x 10,5 x 10,5 cm / cca 140 gVizitkár V x Š x H: cca 4,5 x 9,5 x 8 cm / cca 40 gMateriál: kovFarba: biela10044576
ďalšie informácie

Ďalšie podobné produkty

Zobraziť ďalšie organizéry do pracovne