Titan Books Scorn: The Art of the Game
1 053,32 €
Prejsť do obchodu
ďalšie informácie
O knihe v slovenčine:Oficiálny artbook v luxusnom prevedení pre zberateľov k hororovej adventúre Scorn, inšpirovanej tvorbou H.R. Gigera a Zdzisława Beksińského. Hra vyjde na Xbox Series X/S, Microsoft Windows, Steam a Windows Store.V tomto artbooku odhalíte koncept a víziu hry Scorn spolu s pohľadmi umelcov a dizajnérov zo štúdia Ebb. Hra sa odohráva v realite ako z nočnej mory plnej bizarných tvarov a temnej atmosféry inšpirovanej prácou H.R. Gigera a je navrhnutá na tému myšlienky "byť hodený do sveta". Táto luxusná kniha skúma postavy, stvorenia, zbrane a lokácie s mapami, užívateľským rozhraním, koncept artom a originálnymi návrhmi. Znepokojujúce biomechanické prostredie je samo o sebe postavou a každé miesto odhaľuje svoju vlastnú tému, hádanky a postavy, ktoré sú neoddeliteľné pri vytváraní súdržného a živého sveta. "Spája anatomické a organické s mechanickým a architektonickým, aby vytvorilo mäsité, nepravidelné krajiny obývané potácajúcimi sa monštrami," ako napísal magazín PC Gamer. O knihe v angličtine:Official lavish in-depth coffee table art book for the first-person horror adventure game Scorn, inspired by H. R. Giger and Zdzisław Beksiński, to be released on Xbox series X/S, Microsoft Windows, Steam, and Windows Store.In this coffee table hardback, uncover the concept and vision behind Scorn, alongside insight from the artists and software designers at Ebb. The game is set in a nightmarish universe of odd forms and somber tapestry inspired by the work of H. R. Giger, and designed around the idea of "being thrown into the world". This lavish book explores the characters, creatures, weapons, and locations, with maps, user interfaces, concept art, and original designs. The unsettling biomechanical environment is a character in itself, and every location reveals its own theme, puzzles, and characters that are integral in creating a cohesive lived-in world. “It blends the anatomical and organic with the mechanical and architectural to create fleshy, irregular landscapes inhabited by shambling monstrosities.” – PC Gamer magazine