Pantheon Books Blood of the Virgin
770,54 €
Prejsť do obchodu
ďalšie informácie
O komikse v slovenčine:Blood of the Virgin nás zavedie do Los Angeles v roku 1971 a rozpráva príbeh Seymoura, 27-ročného iracko-židovského imigranta a strihača filmov pre spoločnosť produkujúcu exploitačné filmy. Sammy Harkham nás berie do temných zákutí Los Angeles v kľúčovom evolučnom okamihu priemyslu, od posledných výdychov štúdiového systému po vzostup nezávislej filmovej tvorby.Seymour, jeho manželka a ich novonarodené dieťa zápasia s prežívaním, zatiaľ čo sa snaží presadiť vo filmovom biznise – píše scenáre "naslepo" a túži po možnosti režírovať. Keď jeho šéf kúpi jeden z jeho scenárov pre projekt nazvaný Blood of the Virgin a dá Seymourovi šancu ho režírovať, nasleduje surreálna tragikomická cesta tvorby filmu. Seymourova slepá ambícia poháňa film vpred, zatiaľ čo jeho rodinný život sa stáva čoraz napätejším. Produkcia filmu sa stáva prostriedkom na špirálovité cestovanie priestorom a časom, čo má za následok epický grafický román skúmajúci prepojenie Ameriky 20. storočia, rodičovstva, sexu, skúseností s imigráciou, zrodu ranného Hollywoodu a, šokujúco, aj holokaustu.Podobne ako kozmický kaleidoskop, Blood of the Virgin sa s každým panelom posúva a vyvíja, rozširuje svoj kontext, ako sa príbeh rozvíja, buduje zložitú sieť snov a zlomov srdca, a umožňuje čitateľovi zaostriť na jadro románu: trpkosladkú cenu za sebarozvoj. O komikse v angličtine:YOU CAN BURN IN HELL Set primarily in Los Angeles in 1971, Blood of the Virgin is the story of twenty‑seven‑year‑old Seymour, an Iraqi Jewish immigrant film editor who works for an exploitation film production company. Sammy Harkham brings us into the underbelly of Los Angeles during a crucial evolutionary moment in the industry from the last wheeze of the studio system to the rise of independent filmmaking. Seymour, his wife, and their new baby struggle as he tries to make it in the movie business, writing screenplays on spec and pining for the chance to direct. When his boss buys one of his scripts for a project called Blood of the Virgin and gives Seymour the chance to direct it, what follows is a surreal, tragicomic making-of journey. As Seymour’s blind ambition propels the movie, his home life grows increasingly fraught. The film’s production becomes a means to spiral out into time and space, resulting in an epic graphic novel that explores the intersection of twentieth‑century America, parenthood, sex, the immigrant experience, the dawn of early Hollywood, and, shockingly, the Holocaust. Like a cosmic kaleidoscope, Blood of the Virgin shifts and evolves with each panel, widening its context as the story unfolds, building an intricate web of dreams and heartbreak, allowing the reader to zoom in to the novel’s core: the bittersweet cost of coming into one’s own.