Kdy se to stalo? - Access+
604,18 €
Prejsť do obchodu
ďalšie informácie
Herný rad Access+ je špeciálne prispôsobený na podporu nápravy kognitívnych porúch. Hry sú nástrojom, ktorý stimuluje schopnosti a pomáha uprednostňovať dojmy radosti a zdieľanej hry.
Vďaka väčším kartám a starostlivo vybraným udalostiam si radosť z hrania môžu užiť naozaj všetci! Vyberte si námet a pustite sa do hrania! Vytvorte si časovú os zoradením udalostí z kariet v slede, v ktorom sa odohrali. Vynikajúci (a zábavný!) spôsob precvičovania pamäte a zlepšenie pozornostných zručností.
Kognitívne funkcie využívané v hre Kedy sa to stalo? Access+:
Logika a matematika:Hráči musia udalosti vyobrazené na kartách zaradiť v chronologickom slede. To si vyžaduje aplikáciu matematických znalostí, ako napríklad kladných a záporných celých čísel a ich radenie vo vzostupnom poradí, a povedomie o časovej osi a chronologickom slede.
Dlhodobá pamäť, vnútorný dialóg a predstavivosť:Pri hraní oboch verzií (klasickej i osobných zážitkov) sa hráči musia dostať k vedomostiam či spomienkam vo svojej dlhodobej pamäti (epizodickej a explicitnej), aby určili, kam daná udalosť na časovej osi zapadá. Tým okamžite aktivujú svoj vnútorný dialóg, ako hovoria sami k sebe o onej udalosti a snažia sa ju zaradiť v čase, a/alebo svoju predstavivosť, kedy si hľadané okamihy prehrávajú v mysli. Tieto mentálne akcie umožňujú vyriešiť, kam na časovú os konkrétne karty umiestniť.
Ďalšie využívané kognitívne funkcieHráči počas celej hry využívajú svoje lexikálne pole a predstavivosť na dočasné udržanie pozorovaných obrázkov a spájajú ich so svojimi predchádzajúcimi vedomosťami. Hráči musia využívať aj koncentráciu a krátkodobú a pracovnú pamäť na rozmýšľanie a analýzu informácií. Regulácia impulzívnosti im uľahčuje radenie udalosti v správnom poradí. Vo verzii osobných zážitkov môže byť potrebná emočná regulácia. Spomenutie si na určité udalosti môže niekedy aktivovať súvisiace pocity. Keď k tomu dôjde, hráč musí regulovať vzniknuté emočné impulzy.
Kúpou tejto hry prispejete 35 Kč na nadáciu NAUTIS, ktorá pomáha ľuďom s autizmom a ich rodinám.
Pohľad odborníka: Christophe Debien - Nemocničný psychiater:Hranie možno uzdravuje, ale bezpochyby upokojuje, posilňuje a rozvíja. Zrejme práve preto hry patria k mnohým nástrojom facilitácie, ktoré každodenne využívame pri práci s pacientmi, či už na stimuláciu zlej pamäte, zlepšenie narušenej pozornosti a projekčných schopností či oživenie motorických zručností. Nová rada hier Access+ nielen zábavnou formou približuje hry vhodné pre opatrovateľov a tie, o ktoré sa starajú. Prináša toho oveľa viac: umožňuje využívať hry ako súčasť starostlivosti tým, že ich prispôsobuje a mení tak, aby sa všetci – rodiny, terapeuti a pacienti – mohli rozvíjať spoločne s ostatnými.
Obsah balenia:- 48 kariet udalostí: Každá karta má prednú stranu a stranu s dátumom. Ilustrácie sú rovnaké na oboch stranách. Na strane s dátumom je uvedený dátum aj názov udalosti.- 12 kariet osobných zážitkov: Každá karta obsahuje námet a ilustráciu spojenú s nejakým okamihom v živote- 4 časové osi- 1 pravidlá
Doba hrania: 15 minPočet hráčov: 1-4Odporúčaný vek: 8+
Vďaka väčším kartám a starostlivo vybraným udalostiam si radosť z hrania môžu užiť naozaj všetci! Vyberte si námet a pustite sa do hrania! Vytvorte si časovú os zoradením udalostí z kariet v slede, v ktorom sa odohrali. Vynikajúci (a zábavný!) spôsob precvičovania pamäte a zlepšenie pozornostných zručností.
Kognitívne funkcie využívané v hre Kedy sa to stalo? Access+:
Logika a matematika:Hráči musia udalosti vyobrazené na kartách zaradiť v chronologickom slede. To si vyžaduje aplikáciu matematických znalostí, ako napríklad kladných a záporných celých čísel a ich radenie vo vzostupnom poradí, a povedomie o časovej osi a chronologickom slede.
Dlhodobá pamäť, vnútorný dialóg a predstavivosť:Pri hraní oboch verzií (klasickej i osobných zážitkov) sa hráči musia dostať k vedomostiam či spomienkam vo svojej dlhodobej pamäti (epizodickej a explicitnej), aby určili, kam daná udalosť na časovej osi zapadá. Tým okamžite aktivujú svoj vnútorný dialóg, ako hovoria sami k sebe o onej udalosti a snažia sa ju zaradiť v čase, a/alebo svoju predstavivosť, kedy si hľadané okamihy prehrávajú v mysli. Tieto mentálne akcie umožňujú vyriešiť, kam na časovú os konkrétne karty umiestniť.
Ďalšie využívané kognitívne funkcieHráči počas celej hry využívajú svoje lexikálne pole a predstavivosť na dočasné udržanie pozorovaných obrázkov a spájajú ich so svojimi predchádzajúcimi vedomosťami. Hráči musia využívať aj koncentráciu a krátkodobú a pracovnú pamäť na rozmýšľanie a analýzu informácií. Regulácia impulzívnosti im uľahčuje radenie udalosti v správnom poradí. Vo verzii osobných zážitkov môže byť potrebná emočná regulácia. Spomenutie si na určité udalosti môže niekedy aktivovať súvisiace pocity. Keď k tomu dôjde, hráč musí regulovať vzniknuté emočné impulzy.
Kúpou tejto hry prispejete 35 Kč na nadáciu NAUTIS, ktorá pomáha ľuďom s autizmom a ich rodinám.
Pohľad odborníka: Christophe Debien - Nemocničný psychiater:Hranie možno uzdravuje, ale bezpochyby upokojuje, posilňuje a rozvíja. Zrejme práve preto hry patria k mnohým nástrojom facilitácie, ktoré každodenne využívame pri práci s pacientmi, či už na stimuláciu zlej pamäte, zlepšenie narušenej pozornosti a projekčných schopností či oživenie motorických zručností. Nová rada hier Access+ nielen zábavnou formou približuje hry vhodné pre opatrovateľov a tie, o ktoré sa starajú. Prináša toho oveľa viac: umožňuje využívať hry ako súčasť starostlivosti tým, že ich prispôsobuje a mení tak, aby sa všetci – rodiny, terapeuti a pacienti – mohli rozvíjať spoločne s ostatnými.
Obsah balenia:- 48 kariet udalostí: Každá karta má prednú stranu a stranu s dátumom. Ilustrácie sú rovnaké na oboch stranách. Na strane s dátumom je uvedený dátum aj názov udalosti.- 12 kariet osobných zážitkov: Každá karta obsahuje námet a ilustráciu spojenú s nejakým okamihom v živote- 4 časové osi- 1 pravidlá
Doba hrania: 15 minPočet hráčov: 1-4Odporúčaný vek: 8+