H0 - Elektrický rušeň 371 003-5, CD
6 643,56 €
Prejsť do obchodu
ďalšie informácie
Elektrická lokomotíva 371 003 Českých štátnych dráh.
¦ Dizajn v laku Najbrt
¦ Zberače prúdu s inovatívnym uchytením
¦ Prepracovaný dizajn oblasti strechy a rebier ventilátora s jasným výhľadom
¦ Model v jemne detailnom prevedení s mnohými samostatne pripevnenými zásuvnými dielmi
¦ Filigránsky dizajn podvozkov a lúčov kolesá
¦ S priloženými čističmi koľají a vzduchojemmi v uzavretej forme pre prototypovú vitrínu
¦ Návestidlo koniec vlaku možno prepínať pomocou prepínača DIP
V 80. rokoch sa ČSD a DR rozhodli obstarať dvojsystémové rušne s cieľom zjednodušiť neustále rastúce dopravné a prevádzkové procesy v cezhraničnej doprave na trase Berlín – Drážďany – Praha.
Rozšírenie spojenia Dečín – Praha na maximálnu rýchlosť 160 km/h si vyžiadalo modernizáciu niektorých rušňov. Od roku 1994 bolo šesť českých lokomotív Rh 372 upravených na rýchlejšie medzinárodné cestovanie a odvtedy premávajú pod triednym označením 371 - "Turbobastard". Prerobené stroje umiestnili CD v pražskom depe.
¦ Dizajn v laku Najbrt
¦ Zberače prúdu s inovatívnym uchytením
¦ Prepracovaný dizajn oblasti strechy a rebier ventilátora s jasným výhľadom
¦ Model v jemne detailnom prevedení s mnohými samostatne pripevnenými zásuvnými dielmi
¦ Filigránsky dizajn podvozkov a lúčov kolesá
¦ S priloženými čističmi koľají a vzduchojemmi v uzavretej forme pre prototypovú vitrínu
¦ Návestidlo koniec vlaku možno prepínať pomocou prepínača DIP
V 80. rokoch sa ČSD a DR rozhodli obstarať dvojsystémové rušne s cieľom zjednodušiť neustále rastúce dopravné a prevádzkové procesy v cezhraničnej doprave na trase Berlín – Drážďany – Praha.
Rozšírenie spojenia Dečín – Praha na maximálnu rýchlosť 160 km/h si vyžiadalo modernizáciu niektorých rušňov. Od roku 1994 bolo šesť českých lokomotív Rh 372 upravených na rýchlejšie medzinárodné cestovanie a odvtedy premávajú pod triednym označením 371 - "Turbobastard". Prerobené stroje umiestnili CD v pražskom depe.