H0 - Dieselový motorový vozeň 810 365-7 s postranným vozíkom, ZSSK
11 075,41 €
Prejsť do obchodu
ďalšie informácie
Dieselový agregát 810 365 s postranným vozíkom 011 869 Štátnych dráh SR.
¦ Verzia v červenej/krémovej s červeným rámom
¦ Samostatne pripevnené stierače čelného skla
¦ S priloženými zásuvnými dielmi na zobrazenie uzavretého predného nárazníka
¦ So zvukovým dekodérom v motorovom vozni a dekodérom funkcií v postrannom vozíku, ako aj prepínateľnými funkciami svetla a zvuku
V objednávke na výmenu zastaraných vozňov radu M 131.1 zakúpili ČSD nové dvojnápravové dieselové agregáty s sériovým označením M 152.0. Vozidlá dodávané v sérii od roku 1975 boli poháňané 155 kW šesťvalcovým radovým motorom a dosahovali maximálnu rýchlosť 80 km/h. V priestore pre cestujúcich bolo k dispozícii 56 miest na sedenie.
Po 1. januári 1993, keď sa Československo rozdelilo na nástupnícke štáty Českú republiku a Slovensko, si vozidlá rozdelili novovzniknuté štátne železnice ČD a ŽSR. Od decembra 2004 sú vozidlá na Slovensku súčasťou inventáru nástupníckej spoločnosti ZSSK.
¦ Verzia v červenej/krémovej s červeným rámom
¦ Samostatne pripevnené stierače čelného skla
¦ S priloženými zásuvnými dielmi na zobrazenie uzavretého predného nárazníka
¦ So zvukovým dekodérom v motorovom vozni a dekodérom funkcií v postrannom vozíku, ako aj prepínateľnými funkciami svetla a zvuku
V objednávke na výmenu zastaraných vozňov radu M 131.1 zakúpili ČSD nové dvojnápravové dieselové agregáty s sériovým označením M 152.0. Vozidlá dodávané v sérii od roku 1975 boli poháňané 155 kW šesťvalcovým radovým motorom a dosahovali maximálnu rýchlosť 80 km/h. V priestore pre cestujúcich bolo k dispozícii 56 miest na sedenie.
Po 1. januári 1993, keď sa Československo rozdelilo na nástupnícke štáty Českú republiku a Slovensko, si vozidlá rozdelili novovzniknuté štátne železnice ČD a ŽSR. Od decembra 2004 sú vozidlá na Slovensku súčasťou inventáru nástupníckej spoločnosti ZSSK.