Dunlop Sport Maxx RT ( 265/30 ZR20 (94Y) XL NST, RO1 )
6 482,25 €
Prejsť do obchodu
ďalšie informácie
Priľnavosť vhodná pre motoristické športy a kvalitný brzdný výkon pre dynamický zážitok z jazdy Výnimočná priľnavosť v mokrých aj suchých podmienkach Zvýšená ovládateľnosť vozidla počas jazdy v zákrutách Kratšia brzdná dráha pri rýchlej jazde na diaľniciach Dizajn šetriaci palivo Výnimočná priľnavosť Vďaka technológii prispôsobivej zložky sa pneumatika Sport Maxx RT vyznačuje vynikajúcou priľnavosťou v suchých aj mokrých poveternostných podmienkach. Funkcionalizované polyméry v pneumatikách Motorsport sa prispôsobujú štruktúre povrchu vozovky, maximalizujú kontakt s vozovkou a zvyšujú priľnavosť pneumatík. Vylepšené ovládanie v zákrutách Užite si stabilné riadenie pri vysokej rýchlosti vďaka plynulým jazdným prechodom z priamej vozovky do zákrut. Masívne vonkajšie ramenné bloky zvyšujú stabilitu a zaručujú dobrú ovládateľnosť počas riadenia v zákrutách. Kratšia brzdná dráha pri diaľničných rýchlostiach Inovačné bloky pneumatík typu Short Braking od spoločnosti Dunlop pomáhajú zabezpečovať kratšie brzdné dráhy pri rýchlom cestovaní. Tieto extra tuhé bloky vyvinuté na výkonnostné jazdenie zlepšujú svojou brzdnou silou kontakt s vozovkou. Dizajn podporujúci efektívnu spotrebu paliva Pneumatika Sport Maxx RT využíva ľahkú konštrukciu na zníženie valivého odporu, čím sa zároveň znižuje spotreba paliva a množstvo emisií CO2. Nová generácia pneumatík od spoločnosti Dunlop sa vyznačuje plochejším profilom dezénu s dotykovou plochou medzi pneumatikou a vozovkou väčšou o 4 až 8 % v závislosti od veľkosti a typu pneumatiky. Väčšia dotyková plocha medzi pneumatikou a vozovkou poskytuje väčšiu stabilitu a lepšiu reakciu, ktorá umožňuje pneumatikám reagovať rýchlo a presne. Výhody Zvýšená stabilita a presnosť ovládania vozidla, znížené opotrebovanie pri jazde typu „päta a špička“, vynikajúca stabilita a presnosť pri riadení v zákrutách, prvotriedna priľnavosť v suchých podmienkach. Špecifický systém dosadacej plochy pätky. Posilňuje spojenie medzi pneumatikou a ráfom a spresňuje ovládanie vozidla. Ako priľnavosť medzi vašou rukou a volantom, aj špecifický systém dosadacej plochy pätky zvyšuje kontrolu nad vozidlom a poskytuje výnimočnú reakciu na vozovku. Výhody Posilnená reakcia na vozovku, vyššia stabilita a presnosť. Prispôsobiteľné zmesi. Technológia zmesí využíva polyméry používané pôvodne v motoristických športoch, ktoré sa prispôsobujú textúre povrchu vozovky. Vďaka zosilnenému kontaktu medzi pneumatikou a vozovkou na mikroúrovni je zvýšený aj ich celkový kontakt. Výhody Prvotriedna priľnavosť a brzdný výkon Výkonné brzdné bloky. Boky s vysokou tuhosťou, ktoré si pri brzdení zachovávajú pevnosť. Zvýšená tvrdosť prispieva k optimálnemu kontaktu s vozovkou pri brzdení pri vysokej rýchlosti. Výhody Kratšia brzdná dráha, zvlášť pri vysokej rýchlosti. Zmes s pridaním siliky. Dezénová zmes pochádzajúca z oblasti motoristického športu, ktorá prináša vysokú úroveň priľnavosti, zvlášť na mokrých vozovkách a pri nízkej teplote. Výhody Jedinečný brzdný a akceleračný výkon, vysoká priľnavosť za mokrého alebo chladného počasia a odolnosť proti opotrebovaniu a roztrhnutiu. Bezošvý pás (JLB). Hybridná technika viacnásobného vrstvenia eliminujúca deformácie po obvode pneumatiky pri veľkej rýchlosti. Výhody Vynikajúca stabilita pri vysokej rýchlosti, plynulé a rovnomerné opotrebovanie. Systém MFS. Systém na ochranu ráfika kolesa. Systém MFS používa gumový profil, ktorý sa obtáča okolo pneumatiky nad ráfikom kolesa. Tým vytvára izolačný pás.* Výhody Chráni nákladné zliatinové kolesá pred poškodením o obrubník.* Dostupné len vo vybraných rozmeroch Asymetrický dizajn dezénu. Asymetrický dizajn dezénu poskytuje lepšiu ovládateľnosť vozidla a zvýšenú odolnosť voči akvaplaningu. Súvislá stredová lamela zvyšuje stabilitu a presnosť. Asymetrické zoradenie drážok dezénu zlepšuje priľnavosť na suchej a mokrej vozovke. Výhody Zvýšený výkon na rovných cestách aj v zákrutách, zvýšená odolnosť voči akvaplaningu. Rovnejší profil dezénu. Nová generácia pneumatík od spoločnosti Dunlop sa vyznačuje plochejším profilom dezénu s dotykovou plochou medzi pneumatikou a vozovkou väčšou o 4 až 8 % v závislosti od veľkosti a typu pneumatiky. Väčšia dotyková plocha medzi pneumatikou a vozovkou poskytuje väčšiu stabilitu a lepšiu reakciu, ktorá umožňuje pneumatikám reagovať rýchlo a presne. VýhodyZvýšená stabilita a presnosť ovládania vozidla, znížené opotrebovanie pri jazde typu „päta a špička“, vynikajúca stabilita a presnosť pri riadení v zákrutách, prvotriedna priľnavosť v suchých podmienkach. Multi Radius Tread (MRT). Systém MRT ponúka desať rozličných polomerov, a preto poskytuje omnoho vyššiu presnosť. Z toho vyplýva vyššia účinnosť pri rozkladaní tlaku na kontaktnej ploche s vozovkou. Výsledkom je plynulejšie odbočenie do zákruty, čo prináša presnejšiu a progresívnejšiu odozvu. Výhody Výrazne lepšie držanie stopy pri jazde vo všetkých podmienkach, dobrá reakcia kolies v suchých aj mokrých podmienkach, vyššia kontrola nad vozidlom pri jazde do zákrut. Zložka Dual Silica. Táto zložka zlepšuje akceleračný výkon a znižuje opotrebovanie pneumatiky. Výhody Jedinečný brzdný a akceleračný výkon, skvelá ovládateľnosť na letných a jesenných cestách, vysoká priľnavosť a odolnosť proti opotrebovaniu.