Dunlop SP Winter Sport 4D ( 255/50 R19 103V, N0 )
4 909,89 €
Prejsť do obchodu
ďalšie informácie
Kvalitnejšia ovládateľnosť v zime a priľnavosť pre vysokovýkonné automobily Vynikajúci výkon na zimných cestách Vylepšený záber na snehu a ľade Ovládanie a priľnavosť na mokrej vozovke Palivovo účinný dizajn. Vynikajúci výkon na zimných cestách Pneumatika SP Winter Sport 4D poskytuje v zime výnimočnú ovládateľnosť a brzdné vlastnosti pre vysokovýkonné automobily. Kombinácia jedinečného dizajnu dezénu s vysokopriľnavými materiálmi je vytvorená tak, aby poskytovala optimálnu kontrolu na snehu, ľade, mokrom a suchom povrchu. Vylepšený záber na snehu a ľade Jedinečný dizajn dezénu zabezpečuje dotyk veľkého množstva kontaktných hrán s vozovkou, čo vylepšuje záber na snehu a ľade. Hlboké snehové rebrovanie sa zachytáva na povrchu, čo prináša ešte lepšiu priľnavosť pri zrýchľovaní, brzdení a jazde do vrchu. Ovládanie a priľnavosť na mokrej vozovke Pneumatika SP Winter Sport 4D je určená na dni, keď sú cesty mokré alebo pokryté snehovou kašou. Smerové drážky slúžia na rýchle odvádzanie vody a zabraňujú akvaplaningu. Zmes pre vysokú priľnavosť je optimalizovaná tak, aby sa zaručila kratšia brzdná dráha na mokrej vozovke. Palivovo účinný dizajn Vďaka odľahčenej konštrukcii a materiálom vyžaduje pneumatika SP Winter Sport 4D menej energie na pretáčanie, čo znamená nižšie náklady na palivo a menej emisií CO2 na vašich cestách. Špecifický systém dosadacej plochy pätky. Posilňuje spojenie medzi pneumatikou a ráfom a spresňuje ovládanie vozidla. Ako priľnavosť medzi vašou rukou a volantom, aj špecifický systém dosadacej plochy pätky zvyšuje kontrolu nad vozidlom a poskytuje výnimočnú reakciu na vozovku. Výhody Posilnená reakcia na vozovku, vyššia stabilita a presnosť. Smerový dizajn dezénu. Navrhnutý pre ranné jazdy v studenom mokrom počasí, smerový dizajn dezénu odvádza vodu medzi drážkami. Voda rýchlo odtečie z povrchu pneumatiky, čím sa znižuje riziko akvaplaningu. Výhody Znížené riziko akvaplaningu. Zmes s pridaním siliky. Dezénová zmes pochádzajúca z oblasti motoristického športu, ktorá prináša vysokú úroveň priľnavosti, zvlášť na mokrých vozovkách a pri nízkej teplote. Výhody Jedinečný brzdný a akceleračný výkon, vysoká priľnavosť za mokrého alebo chladného počasia a odolnosť proti opotrebovaniu a roztrhnutiu. Bezošvý pás (JLB). Hybridná technika viacnásobného vrstvenia eliminujúca deformácie po obvode pneumatiky pri veľkej rýchlosti. Výhody Vynikajúca stabilita pri vysokej rýchlosti, plynulé a rovnomerné opotrebovanie. Systém MFS. Systém na ochranu ráfika kolesa. Systém MFS používa gumový profil, ktorý sa obtáča okolo pneumatiky nad ráfikom kolesa. Tým vytvára izolačný pás.* Výhody Chráni nákladné zliatinové kolesá pred poškodením o obrubník.* Dostupné len vo vybraných rozmeroch Lamelový systém 4D. Lamelový systém 4D rozdeľuje dezén na množstvo blokov zvyšujúcich trenie a stabilitu počas jazdy do zákrut. Systém poskytuje vynikajúcu bočnú priľnavosť na snehu. Výhody Výborné ovládanie v zákrutách, dokonca aj na snehu. Drážky tvaru V. Drážky tvaru V v spojení so základnými drážkami dezénu tvoria pozoruhodný sieťový vzor zachytávajúci sneh v dezéne. Tento kontakt dvoch vrstiev snehu posilňuje záber a priľnavosť. Výhody Vyššia úroveň ovládateľnosti vozidla na snehu. Rovnejší profil dezénu. Nová generácia pneumatík od spoločnosti Dunlop sa vyznačuje plochejším profilom dezénu s dotykovou plochou medzi pneumatikou a vozovkou väčšou o 4 až 8 % v závislosti od veľkosti a typu pneumatiky. Väčšia dotyková plocha medzi pneumatikou a vozovkou poskytuje väčšiu stabilitu a lepšiu reakciu, ktorá umožňuje pneumatikám reagovať rýchlo a presne. VýhodyZvýšená stabilita a presnosť ovládania vozidla, znížené opotrebovanie pri jazde typu „päta a špička“, vynikajúca stabilita a presnosť pri riadení v zákrutách, prvotriedna priľnavosť v suchých podmienkach. Mnoholamelový systém. Podmienky šoférovania v zime sa môžu značne líšiť. Studené a suché počasie alebo sneh či kašovitý sneh – tieto podmienky sú pre pneumatiku veľmi náročné. Východiskom je systém mnohonásobnej lamely, ktorý sa pomocou rozličných typov lamiel prispôsobí potrebám stavu vozovky. Výhody Konzistentný výkon v rozličných zimných podmienkach. Funkčné polyméry. Funkčné polyméry v dezénovej zmesi posilňujú výkonnostné vlastnosti pri nízkej teplote a zlepšujú priľnavosť pri nízkej teplote hlboko pod bodom mrazu. Výhody Výnimočná priľnavosť pri nízkej teplote. Multi Radius Tread (MRT). Systém MRT ponúka desať rozličných polomerov, a preto poskytuje omnoho vyššiu presnosť. Z toho vyplýva vyššia účinnosť pri rozkladaní tlaku na kontaktnej ploche s vozovkou. Výsledkom je plynulejšie odbočenie do zákruty, čo prináša presnejšiu a progresívnejšiu odozvu. Výhody Výrazne lepšie držanie stopy pri jazde vo všetkých podmienkach, dobrá reakcia kolies v suchých aj mokrých podmienkach, vyššia kontrola nad vozidlom pri jazde do zákrut.