Continental WinterContact TS 850P ( 235/55 R19 101T Conti Seal )
6 126,79 €
Prejsť do obchodu
ďalšie informácie
Pôsobivý výkon. Vyvinutá pre strednú triedu, luxusné vozidlá aj SUV. Extrémny výkon počas zimnej sezóny. Pneumatiky s nemeckou technológiou, Continental ponúka prémiové pneumatiky s optimálnym brzdným výkonom a bezpečnosťou. Vynikajúca trakcia na snehu vďaka technológii S-GRIP. Vysoko odporúčaná v teste zimných pneumatík 2014 magazínu Auto Bild sportscars ('príkladná', testovaný rozmer: 235/35 R19 W/V). Vynikajúca trakcia na snehu vďaka technológii S-GRIP, vysokému počtu blokov a lamiel v pozdĺžnom smere. Zlepšenie trakcie na snehu vyžaduje zvýšenie trenia na snehu. Dezén WinterContact ™ TS 850 P disponuje vysokým počtom blokov a lamiel v pozdĺžnom smere. Vysoký počet zárezov, lamiel má za následok zlepšenie adhéznych vlastností na snehu. To prináša lepšiu trakciu na snehu a kratšiu brzdnú dráhu na snehu. Zlepšený handling na snehu vďaka technológii PrecisionPlus, novému lamelovému konceptu. Vnútorné rameno zimných pneumatík silne ovplyvňuje bezpečnosť a radosť z jazdy na zasnežených vozovkách. Pri novej WinterContact™ TS 850 P je orientácia lamiel a blokov dezénu zameraná na zachytenie bočných síl. Zvýšený počet adhéznych hrán v bočnom smere zaisťuje lepší prenos bočných síl na snehu. Výsledkom je zlepšenie vedenia na snehu. Lepší handling na suchu vďaka technológii PowerSipes, zvýšenej tuhosti vzorky a novému bočnicovému konceptu. Ovládateľnosť na suchu je silne ovplyvnená tuhosťou dezénu. Použitá technológia PowerSipes zahrnuje tri prvky: premenlivú amplitúdu lamiel, veľmi úzke drážky medzi šikmými blokmi a zmenšenie dĺžky bočnice. Výsledkom je mimoriadna bočná tuhosť a smerová stabilita. Podstatne skrátená brzdná dráha na suchom i mokrom povrchu vďaka technológii ActiveBand, tzv.'zámčekovému efektu' v kontaktnej ploche medzi blokmi dezénu. Dezén pneumatiky používa užšie drážky medzi jednotlivými blokmi v stredovej oblasti dezénu. 'Zámčekový efekt' v kontaktnej ploche medzi blokmi dezénu chráni pred vysokým opotrebovaním a výsledkom je väčšia kontaktná plocha. Prínosom je podstatné skrátenie brzdnej dráhy na suchom a mokrom povrchu.