Continental ContiPremiumContact 2 SSR ( 225/55 R16 95W *, runflat )
5 021,33 €
Prejsť do obchodu
ďalšie informácie
Nový štandard v bezpečnosti: ContiPremiumContact™ 2 ContiPremiumContact™2 má nový technický smer v konštrukcii dezénu - 3D drážky. Táto nová technológia zvyšuje brzdný výkon na mokrej aj suchej vozovke. Tieto 3D drážky efektívne zvyšujú odvod vody - a znižujú riziko vzniku aquaplaningu. 3-D rovnako zabezpečujú excelentnú jazdnú stabilitu. Preto je nová pneumatika ContiPremiumContact™ 2 menej náchylná k deformácii a naopak zvyšuje ovládateľnosť automobilu. Continental SSR pneumatiky SSR predstavuje SelfSupportingRunflat pneumatiky Princíp systému SSR: Na rozdiel od bežných pneumatík je systém SSR založený na princípe zosilnenej samonosnej bočnice. Tým sa zabraňuje tomu, aby vnútro pneumatiky zostalo zakliesnené medzi cestou a diskom a aby v prípade straty tlaku v pneumatike skĺzlo do disku. V závislosti od stavu vozovky a hmotnosti vozidla zosilnená samonosná bočnica na princípe SSR umožňuje vozidlu pokračovať v ceste pri maximálnej rýchlosti 80 km/h (50 mph) až do vzdialenosti 80 km (50 míľ).Pneumatiky s technológiou SSR runflat ponúkajú obrovské výhody S pneumatikami na princípe SSR zostanete v prípade defektu naďalej mobilní Do cieľa svojej cesty alebo do servisu sa dostanete bez toho, aby ste sa museli obťažovať výmenou pneumatiky s defektom za rezervnú pneumatiku Kompatibilné so štandardnými diskami Jednoduchá montáž Šetria priestor a hmotnosť a teda aj palivo, pričom poskytujú až o 1 meter kubický viac nákladového priestoru Komunikácia medzi pneumatikou a vodičom Kvôli dobrému jazdnému komfortu poskytovanému pneumatikami na princípe SSR si vodiči v prípade defektu sotva všimnú akúkoľvek stratu tlaku. Na zvýšenie bezpečnosti v prípade defektu a výkonu pri bežnej jazde sa systém SSR dodáva spolu so systémom varovania pred stratou tlaku v pneumatikách – buď TPMS (Tire Pressure Monitoring System – Systém monitorovania tlaku v pneumatikách) alebo DDS (Deflation Detection System – Systém detekcie úniku vzduchu), pričom aj oba systémy vyvinula spoločnosť Continental. Tieto systémy varovania upozorňujú vodiča prostredníctvom displeja na prístrojovej doske, že pokles tlaku v pneumatike si vyžaduje jeho pozornosť.