Coccolino Care gel 63PD Sensitive

397,21 € Prejsť do obchodu
ďalšie informácie
Coccolino Sensitive tekutý prací prípravok 63 pranie 2,52l Coccolino gél Sensitive 63 pranie Hľadáte prací gél, ktorý urobí bielizeň čistou, dodá mu sviežosť a zároveň je jemný pokožke? COCCOLINO Sensitive vám poslúži ako univerzálny prací prostriedok, je vhodný pre ľudí s citlivou pokožkou. S týmto gélom môžete prať akékoľvek oblečenie, pretože sú jeho súčasťou zložky pre rôzne materiály bielizne. Ak máte na oblečení škvrny, prací gél ich spoľahlivo odstráni. Prací gél Coccolino Sensitive bol vyvinutý pre každodennú bežnú starostlivosť o bielizeň a je dermatologicky testovaný. Tento gél na pranie bol vyvinutý pre farebnú bielizeň aj bielu bielizeň. Prostriedok zaistí, že bielizeň nestratí svoj tvar počas prania ani sušenia. Pre dokonalý zážitok z prania kombinujte s avivážemi Coccolino Pure a Coccolino Sensitive. Vlastnosti gélu Coccolino Sensitive: - Tekutý prací gél - Jemná receptúra - Šetrný k citlivej pokožke - Dermatologicky testovaný - Odstraňuje škvrny - Vhodný na bielo aj farebnú bielizeň. Coccolino prací gél príjemne vonia a je vysoko šetrný k bielizni, pričom účinne odstraňuje škvrny. Rozpúšťa sa aj pri nízkych teplotách a chráni tak nielen vaše oblečenie, ale aj prírodu. Pracie gély Coccolino prenikajú do vlákien oblečenia, kde pomáhajú obnovovať ich pružnosť a pôvodnú kvalitu, ale tiež sa postarajú o dlhodobú sýtosť farieb vašej bielizne. Úspešne odstraňujú škvrny aj pri nízkych teplotách a zanechajú ho nádherne voňavé. Spoločnosť Unilever sa radí medzi najväčších dodávateľov potravín, výrobkov starostlivosti o domácnosť a výrobkov osobnej starostlivosti na svete. Do jej portfólia patrí viac ako 400 značiek, zahrňujúcich obľúbené značky Dove, Rexona, Axe, Domestos, Cif, SAVO, Hellmann's, Knorr, Lipton, Magnum alebo Algida, ktoré majú svoje stále miesto v domácnostiach po celom svete. Zodpovedné podnikanie spoločnosti stanovuje Unilever plán udržateľného rozvoja (USLP), predstavený v roku 2010. Ten leží v srdci všetkého, čo Unilever robí. Jeho cieľom je za súčasného rastu biznisu znižovať environmentálnu stopu a pritom zvyšovať pozitívny dopad na spoločnosť. Značky spoločnosti Unilever sa stále viac zameriavajú na to, aby mali jasne vymedzené spoločenské alebo environmentálne poslanie. Unilever bol založený v roku 1930 a svoju českú pobočku zriadil v roku 1991. UNILEVER ČR, spol. s ro, s hlavným sídlom v Prahe, je súčasťou regiónu Východná Európa (EE) spolu s ďalšími devätnástimi pobočkami. XL

Ďalšie podobné produkty